DESCRIERE Hankook Winter i'cept evo2
Prezența literei A în indexul acestui model se datorează domeniului său de aplicare. Anvelopa de iarnă Hankook I cept Evo2 SUV W320A este proiectată pentru SUV-uri și crossover-uri. Fiind unul dintre noile produse de la unul dintre liderii din industria globală a anvelopelor, are caracteristici operaționale foarte ridicate, ceea ce se datorează utilizării celor mai moderne tehnologii și materiale în proiectarea sa.
FIGURA DE PROTECTIE ASIMMETRICA
Spre deosebire de alți reprezentanți ai liniei i cept, acest model este echipat cu o banda de rulare asimetrica, împărțita în mai multe zone funcționale. În special, partea sa exterioară asigură o tracțiune îmbunătățită în zăpadă. Este asigurat datorită efectului de margine creat de numeroase și în același timp muchii de cuplare foarte extinse. La rândul său, partea interioară a benzii de rulare este „responsabilă” pentru stabilitatea proprietăților de aderență și stabilitatea la viteză mare atunci când se deplasează în linie dreaptă.
COMPAUND OPTIMIZAT
Cele mai multe avantaje ale acestei anvelope sunt furnizate de un amestec al benzii de rulare din cauciuc. Datorită compoziției sale unice, oferă o serie de proprietăți importante. În primul rând, aceasta este o aderență fiabilă pe zăpadă și asfalt umed, precum și o rezistență redusă la rulare.
STRUCTURA „HYBRID” A CADRULUI
O altă caracteristică interesantă a acestui model este așa-numitul cadru „hibrid”. Este format din mai multe cabluri, dintre care doar unul conține fir de oțel. Toate celelalte folosesc materiale sintetice. În combinație cu tehnologia perfectă de înfășurare a cablurilor, aceasta oferă roții rezistență la deformare, rezistență mecanică și, în plus, greutate redusă.
CARACTERISTICI CHEIE ALE ANVELOPEI HANKOOK I*CEPT EVO2 (W320)
- Un model de rulare asimetric cu mai multe zone funcționale oferă anvelopei performanțe ridicate pe orice drumuri de iarnă;
- compoziția optimizată a compusului de cauciuc îmbunătățește aderența pe drumurile umede și înzăpezite, asigură o rezistență mai mare la uzură și o rezistență redusă la rulare;
- construcția multistrat a cadrului datorită utilizării pe scară largă a materialelor sintetice se caracterizează prin rezistență mecanică ridicată și greutate redusă.